AVG en privacy bij onze voetbalvereniging

2 juni 2018 7:30

Deze week is de Europese verordening m.b.t. de privacy van persoonsgegevens in werking. Deze verordening is bekend onder de naam Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

De vereniging heeft op 25 mei, met hulp van de KNVB, een goedgekeurde AVG-verklaring ontvangen.

Om alle informatie over privacy en gegevensverwerking binnen onze vereniging op één plek samen te brengen, is op swzbososneek.nl/privacy alle informatie op één plek gebundeld. Hier staat ook de werking van de AVG-wet en de gevolgen daarvan voor onze vereniging vermeld. Deze verwijzing is ook opgenomen in het digitale aanmeldformulier en in het hoofdmenu van de verenigingswebsite onder de kop 'Organisatie'.

Bij vragen kan er contact worden opgenomen met het Secretarieel Bureau via deze pagina.

Algemene Verordening Gegevensbescherming