In memoriam: Ina Lankreijer-De Vries (54)

7 juni 2018 18:30

Onlangs heeft het verenigingsbestuur kennis genomen van het overlijden van Ina Lankreijer-De Vries.

Ina Lankreijer is jarenlang kantinevrijwilligster geweest en zeer nauw betrokken bij het wel en wee van zowel het eerste mannen- als vrouwensteam.

Sinds de start van het vrouwenvoetbal bij SWZ was zij bijna altijd aanwezig bij zowel uit- als thuiswedstrijden. Ze was trouwe fan van dochters Michelle en Joyce die beide uitkomen voor ons Vrouwen 1-elftal. Samen met haar moeder was ze ook altijd van de partij op de paas- en kerstbingo en bij thuiswedstrijden van ons vlaggenschip.

Na een kort ziekbed is Ina thuis op 26 mei jl overleden op 54-jarige leeftijd.

Het verenigingsbestuur wenst de nabestaanden, mede namens alle leden en vrijwilligers, heel veel kracht toe bij het verwerken van dit verlies.

Zie ook:

- Overlijdensbericht