SWZ Boso Sneek heeft selectie rond

16 juni 2018 22:30

Vorig weekend is er na de laatste wedstrijd door het bestuur afscheid genomen van de jongens die zich volgend jaar ergens anders verdienstelijk gaan maken.
Afgelopen weekend hebben we dat als groep nog eens dunnetjes over gedaan in Preston Palace. Daar hebben de jongens nog een mooi shirt ontvangen en langs deze weg wil ik hun nogmaals succes toe wensen.

Gisteren kon u lezen dat SWZ Boso Sneek deze week nog rond gekomen is met Joram Smits en daarmee heeft Sneek de selectie voor komend seizoen ook weer compleet.

Naast Joram hebben in een eerder stadium de volgende spelers al de overstap gemaakt:
Josha Ottens, Melle Kuipers (Oranje Nassau), Kees Noordmans, Fekadu Toussaint (Be Quick 1887), Gustavo van der Veen (ONS), Tarik Mourakba (Olde Veste), Ruben Ybema (Workum) en Danny Burgers (CVVO).

Samen met Klaas Boersma, Shakur Postma, David Veldmeier, Martijn Zwaga, Han Miedema, Kevin Huitema, Alwin Velds, Leon de Vries, Harvey de Boer, Stefan Westhof, Gerben Visser,  Jorn Wester, Matts Bruining en Joey Huitema vormen zij de selectie voor komend seizoen.

Ook hebben we afscheid genomen van Johan Abma die had aangegeven na 8 jaar iets anders te willen gaan doen voor de club. Wat dat precies wordt is op het moment van schrijven nog niet bekend. Johan zijn rol als assistent-trainer zal komend seizoen ingevuld worden door André Semplonius.

Waar we nog wel druk naar op zoek zijn is een vervanger voor onze verzorger Johan van der Heide die helaas door privé omstandigheden gedwongen is te stoppen. Dus bij deze ook een oproep. Als u iemand weet of een suggestie heeft houd ik mij van harte aanbevolen en hoor ik het van u.

Al met al staat SWZ Boso Sneek er weer goed op en zullen we met elkaar trachten er een mooi seizoen van te maken. Maar eerst gaan we genieten van een welverdiende vakantie en op woensdag 2 augustus a.s. trappen we af met de 1e training voor het komende seizoen.

Langs deze weg wil ik u allen namens de selectie een zeer goede en prettige vakantie toe wensen en tot volgend seizoen!

Groet Martin van Klaveren

SWZ Boso Sneek 1