SWZ Boso Sneek ongeslagen winnaar De Robles-toernooi

26 augustus 2018 10:00

Het vlaggenschip van SWZ Boso Sneek heeft zaterdag de voorbereiding op het nieuwe seizoen afgesloten met toernooiwinst in Harlingen. Het team won alle vier de duels en werd daarmee de winnaar van het 3e Caspar de Robles-toernooi.

Op het Oostersportpark, thuisbasis van organisator Zeerobben, trof de formatie van hoofdtrainer Germ de Jong Monnickendam (zaterdag 2e klasse, 0-3), De Zouaven (Grootebroek, zondag 2e klasse: 0-1), Drachtster Boys (zaterdag 1e klasse, 1-3) en Zeerobben (zaterdag 1e klasse, 0-2). Harvey De Boer werd verkozen tot Speler van het toernooi.

De voorbereiding van SWZ Boso Sneek begon op al 4 augustus met een 3-0 overwinning op KGB uit Buitenkarspel. Buitenpost wist de Snekers een week later op 2-2 te houden, waarna een aantal dagen later Zeerobben met 4-0 werd verslagen.

Voor SWZ Boso Sneek begint het seizoen zaterdag, dan staat in het bekertoernooi de stadsderby tegen LSC 1890 op het programma. Die wedstrijd begint om 19.30 uur op het sportpark aan de Leeuwarderweg. Op 8 september komt Balk op bezoek in Sneek (18.00 uur), een week later gevolgd door een uitwedstrijd tegen Nijland - allen voor de districtsbeker. De eerste competitiewedstrijd wordt op 23 september gespeeld, thuis om 14.00 uur tegen Gomos uit Norg.

Zie ook:

Caspar de Robles-toernooi SWZ Boso Sneek 1 Zeerobben