Update stand van de velden week 35

29 augustus 2018 18:15

Afgelopen weken hebben we via deze weg op de hoogte gehouden van de stand van zaken rondom de velden op onze accommodatie. Vandaag wederom een update, waarin we ingaan op het gebruik van de kunst- en natuurgrasvelden op ons complex.

Grasvelden

De gemeente doet er de komende periode alles aan om de conditie van de natuurgrasvelden te verbeteren. Tot nader bericht mogen deze velden nog niet worden gebruikt.

Kunstgrasvelden

De nieuwe kunstgrasvelden kunnen volledig worden gebruikt voor zowel trainingsdoeleinden als (beker-/competitie)wedstrijden. Omdat de natuurgrasvelden niet gebruikt kunnen worden, is het druk op deze velden. Neem bij het plannen van oefenwedstrijden altijd eerst contact op met onze wedstrijdsecretaris Michel Rietman ([email protected]), om er voor te zorgen dat er geen dubbele boekingen plaatsvinden.

Goals na gebruik verwijderen

Ondanks dat bij de start van de trainingen aan alle trainers is gevraagd de velden leeg op te leveren aan het eind van een trainingsdag, blijven er met (te) grote regelmaat goals op de velden staan. Hierdoor kan er door de gemeente overdag geen onderhoud worden gepleegd! Doelen, groot en kleen, moeten na gebruik van de velden worden gedragen (!). Dus: niet schuiven of trekken. Doelen met wielen kunnen uiteraard worden verreden.

Accommodatiebeheer Gemeente Súdwest-Fryslân Kunstgrasvelden