Grote Clubactie start zaterdag 15/9

14 september 2018 14:45

Leden van SWZ Boso Sneek starten op zaterdag 15 september met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Vanaf die dag gaan zij langs de deuren om inkomsten op te halen voor hun club.

SWZ Boso Sneek gaat net zoals bijna 6.000 andere verenigingen op pad. Met de Grote Clubactie realiseren verenigingen extra inkomsten. Een lot kost € 3,-, waarvan maar liefst 80% direct naar de club gaat.

Rianne de Haan, clubcoördinator van SWZ Boso Sneek: “Dit jaar hopen wij met de opbrengst een nieuw buitenterras te realiseren. Opa’s, oma’s, vaders, moeders en andere supporters kunnen dan de wedstrijden volgen, terwijl ze voor de kantines ook genieten van een zonnetje en een lekker bakje koffie. Wij kunnen de steun dus goed gebruiken!”

Mensen die loten kopen maken kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,-. De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 12 december 2018. Vanaf 13 december staat de trekkingsuitslag op clubactie.nl.  Verkopers maken kans op een Playstation 4!

Jeugdleiders zijn opgeroepen om vorige week de intekenboekjes af te halen in de bestuurskamer. Heb jij nog niets ontvangen van je leider? Vraag hem/haar dan alsnog de boekjes af te halen. Zo kun jij veel loten verkopen, de club steunen en maak je kans op je eigen Playstation mét FIFA 18!

Grote Clubactie