SWZ Boso Sneek verzorgt 'derde training'

1 oktober 2018 19:15

Gedurende dit seizoen gaan we ambitieuze jongens een derde training aanbieden. Deze is gericht op de ontwikkeling van de tactische vaardigheden in de, qua weer, goede maanden van het jaar.

De training start op vrijdag 12 oktober, is op de vrijdagavond van 17:45 – 19:00 uur en wordt gegeven door ervaren voetballers en trainers zoals Freerk de Jong en Alwin Velds. Bij hen kun je ook terecht voor verdere vragen.

Voor de winterstop wordt er een 10-tal trainingen gegeven, na de voorjaarsvakantie gaan we verder met 10 trainingen zodat we op 20 trainingen uitkomen.

We vinden het belangrijk dat de spelers die meedoen leren zelfkritisch te zijn en zelf het initiatief nemen, vandaar dat er enkele spelregels bij horen.

De spelregels

• De training staat open voor junioren en senioren t/m 23 jaar die ambitie hebben.
  • De training staat ook open voor niet-leden, de kosten ervan bedragen dan EUR. 30,-.
  • Voor spelers van SWZ Boso Sneek gelden geen verdere kosten.
  • Voor dit jaar staat de training open voor jongens, we willen dit seizoen nagaan of we deze training ook voor meisjes met ambitie op kunnen zetten.
  • Plezier staat voorop, zonder plezier is er geen ontwikkeling.
  • Een speler traint 2 x per week bij zijn eigen team, de trainer ervan geeft akkoord voor het meedoen aan de 3e training.
  • Een speler meldt zichzelf aan waarbij hij vermeldt:
    • Naam
    • Vereniging
    • Leeftijd
    • Team
    • Waar wil je op oefenen ?
  • Geef je zelf op via mail op adres [email protected]