Nieuws betreffende het nieuwjaarstoernooi op 20 januari

11 december 2018 22:30

Op zondag 20 januari zal voor de 5e keer het NIEUWJAARSTOERNOOI worden georganiseerd in de Sneker Sporthal.

LET OP: ivm de verbouw van de sporthal in Workum (Appie Minks toernooi), zijn dit jaar ook alle jeugdteams vanaf Onder 8 uitgenodigd en ingedeeld!

NB: Per abuis is de JO12 niet genoemd in de mail die afgelopen week is verzonden. Uiteraard horen de spelers van JO12 ook op dit toernooi thuis.

Onderstaand alvast een globale tijdsindeling van deze dag (tijden onder voorbehoud):

09:00 - 11:00 uur             JO8, JO9, JO10
11:00 - 13:15 uur             JO11, JO12, MO11, MO13
13:15 - 14:45 uur             JO13
14:45 - 17:15 uur             JO15, MO15, MO17
17:15 - 18:45 uur             JO17, JO19

Iedere speler wordt automatisch ingedeeld, je hoeft je dus niet apart aan te melden voor dit toernooi. De meidenteams worden onderling gehusseld en spelen in een eigen poule! Mocht je absoluut niet mee kunnen doen, meld je dan af vóór 1 januari 2018 via [email protected]. Na deze datum gaan wij namelijk de teams indelen.

Om enigszins de kosten te kunnen dekken, vragen we een kleine vergoeding van € 2,00. Deze hoef je pas op zondag 20 januari  bij het aanmelden in de sporthal te betalen.

Alle huidige trainers en leiders zullen binnenkort benaderd worden door de toernooicommissie om ons te helpen deze dag een groepje spelers te begeleiden.  Mochten jij of je ouders ook een team willen begeleiden of weet jij iemand die scheidsrechter kan zijn, geef dat dan door via bovenstaand mailadres. Natuurlijk zullen we ook weer een beroep doen op onze vaste scheidsrechters om alle wedstrijden te leiden.

Zet zondag 20 januari  in je agenda en nodig alvast al je familieleden uit om te komen kijken zodat we een volgepakte Sneker Sporthal krijgen!

We gaan er met z’n allen weer een hele gezellige, sportieve en onvergetelijke dag van maken!

Nieuwjaarstoernooicommissie
Age Hains, Anke Nynke, Arnoud, Michel, Erwin, Hèlen, Almar