Gevonden voorwerpen

28 december 2018 18:45

Beste leden,
Zo nu en dan worden er wel eens wat spullen vergeten op de club, kan gebeuren!
Meestal worden deze binnen enkele dagen wel opgehaald omdat iedereen zuinig is op zijn/haar eigen spullen. Maar wat we nu op de site laten zien zijn spullen die al enkele maanden in onze bekende ‘mand’ zitten. Daarom deze poging om de spullen en eigenaar weer met elkaar te herenigen.

De kleding is gewassen en ligt klaar in de bestuurskamer.(Ondertussen zijn er al weer meer verloren/vergeten spullen in de mand gekomen, dus de tip is als je iets kwijt ben, neem contact met ons op!)
Ik heb de maat en het merk er bewust niet bij vermeldt omdat we heel graag willen dat de spullen bij de echte eigenaar terecht komen.
Neem contact met ons op via [email protected] o.v.v. gevonden voorwerpen of neem contact op met de desbetreffende algemene coordinator van de categorie of de dienstdoende gastvrouw/ gastheer in de bestuurskamer (op een speeldag).

De foto's vind je hier
Foto 1: sportschoenen
Foto 2: losse badslipper
Foto 3: trainingsbroek zwart/geel
Foto 4: vest zwart
Foto 5: shirt zwart/grijs
Foto 6: hoody rood
Foto 7: jasje Spider-Man
Foto 8: jas blauw
Foto 9: bomberjack blauw/zwart
Foto 10: jas blauw
Foto 11: trainingsjas zwart
Foto 12: T-shirt zwart
Foto 13: T-shirt zwart
Foto 14: trainingsjas zwart/goud
Foto 15: trainingsjas SC Heerenveen blauw
Foto 16: trainingsjas SC Heerenveen rood
Foto 17: broekje Ajax geel
Foto 18: T-shirt RSG rood (zonder naam)
Foto 19: trainingsbroek zwart
Foto 20: broekje wit (heel groot)
Foto 21: broekje zwart
Foto 22: keepersbroekje zwart
Foto 23: jas beige/crème
Foto 24: sportschoenen in tasje
Foto 25: broekje Barcelona blauw/paars
Foto 26: voetbalschoenen geel
Foto 27: badslippers
Foto 28: jas Detroit Legend blauw
Foto 29: shirt Real Madrid Van Nistelrooy 7
Foto 30: shirt Atl Madrid Griezman 7
Er zijn ook tal van SWZ spullen gevonden die we niet via foto's zullen laten zien, maar die in samenspraak met Wilco of de dienstdoende gastheer/gastvrouw bekeken kunnen worden of jouw verloren voorwerp er bij zit.
Over enkele maanden gaan we opnieuw kijken wat er nog in zit en met (jeugd)bestuur bepalen wat er mee moet gebeuren.
Mvg
Wilco Smorenburg