Het Jeugdbestuur stelt zich voor

9 februari 2019 13:00

Binnen het Jeugdbestuur van SWZ Boso Sneek zijn er een aantal wijzigingen geweest de afgelopen periode. De komende weken stelt het Jeugdbestuur zich aan u voor.

We trappen deze week af met het Jeugdbestuur:

Almar Hesmerg (Voorzitter jeugd)

Samen met Ingrid heb ik een zoon en dochter die beide bij SWZ Boso Sneek voetballen. Sinds Ruben bij SWZ Boso Sneek in 2010 is gaan voetballen, ben ik betrokken bij de club. In eerste instantie als leider en later ook als coördinator. Sinds november 2018 heb ik de taken van Rene Banse formeel overgenomen als jeugdvoorzitter,  daarnaast geeft ik nog training aan ZM2 en ben coach bij mijn zoon die in JO17-3 speelt, ook vind ik het geweldig om wedstrijden te bezoeken van mijn dochter Sanne die in MO13 speelt en gastdochter Michelle die in MO17 speelt.
Ik ben enorm trots om te zien dat er een geweldig team staat binnen het jeugdbestuur en altijd klaarstaat voor de jeugdspelers.

Michel Rietman (Wedstrijdsecretaris)

Mijn eerste kennismaking met SWZ Boso Sneek was toen mijn oudste zoon Stijn begon met voetballen bij de F-League. Als landencoach mocht je als vader het team van je zoon coachen. Hoe geweldig is dat. Met veel plezier ging ik elke zaterdagochtend naar de vereniging. Nu 9 jaren verder ben ik wedstrijdsecretaris, leider van JO8-1, waar mijn jongste zoon Teun speelt, én ben ik actief in verschillende commissies. Mijn drijfveer om actief te zijn binnen de vereniging is dat ik samen met vele andere vrijwilligers een bijdrage lever aan de ontwikkeling van jeugdspelers en de vereniging. Dat geeft mij veel positieve energie.

Jouke Meijer (Ledenadministratie)

Mijn naam is Jouke Meijer getrouwd en vader van 2 jongens. Via Blackboy’s en WZS ben ik terecht gekomen bij SWZ Sneek. Bij Blackboy’s heb ik in alle jeugdteams gevoetbald en 2 seizoenen in het 1e. Na een langdurige knie blessure ben ik gaan voetballen bij WZS. Samen met mijn broers en zwager speelden we in het 4e elftal. Een geweldig mooie tijd bij een fijne club. Toen WZS en vv Sneek besloten samen te gaan was ik in eerste instantie niet erg enthousiast. Maar het heeft goed uit gepakt en al snel voelde ik me thuis bij deze club. Na 10 jaar leider bij de jeugd (WZS en SWZ Sneek) en 8 jaar leider bij de senioren is mij in juli 2018 gevraagd of ik de ledenadministratie voor de gehele vereniging wilde doen. Dit doe ik nu met veel plezier en hoop dit nog vele jaren te mogen doen.

Henk Jan van Binsbergen (Jeugdsecretaris)

Als vader en fanatiek supporter van Sven (JO13-2) en Justin (JO11-1) bij SWZ Boso Sneek betrokken geraakt. Beide jongens hebben twee jaar in de F-League gevoetbald. In het tweede jaar van de oudste ben ik op het Appie Minks toernooi in Workum benaderd door toenmalig Jeugdvoorzitter Arnoud om websiteredacteur te worden voor de F-League en F-jes. Niet veel later heb ik het webmasterschap overgenomen van de secretaris van het hoofdbestuur Annemarijke Terpstra. Met Joris Hagting, Jack Nijholt en nog een aantal ouders de organisatie van de F-League op zaterdagochtenden en de trainingen gedaan en ook trainer geweest van de F6. Met ingang van dit jaar dus ook actief als jeugdsecretaris. Verder ben ik getrouwd met Tineke en werkzaam bij Inbak in Sneek.

Staand Michel en Almar, zittend Jouke en Henk Jan.

Meer over het Jeugdbestuur: