Inleveren verkoopboekjes Grote Clubactie

1 oktober 2015 20:15

LEVER JE VERKOOPBOEKJE(S) IN OP ZATERDAG 3 OKTOBER 2015 TUSSEN 10 -15 UUR IN DE KANTINE EN ONTVANG VAN ONS EEN LEKKERE TRAKTATIE!!!

Beste lotenverkopers,

Wat zijn we er trots op dat jullie allemaal zo fanatiek aan het verkopen zijn voor de Grote Clubactie!!! Vele deelnemers die meededen aan de Snelle Verkopersactie kwamen al met volle boekjes aanzetten. Fantastisch! Helaas komt aan alle pret een eind, zo ook aan deze actie. Zaterdag 3 oktober is de sluitdatum voor het verkopen van de loten en kun je je boekje komen inleveren.

Heb je nog een leuke SELFIE gemaakt? Deze kun je nog t/m 3 oktober 2015 mailen naar [email protected], je maakt dan kans op een mooie sporttas van SWZ!

Een gezellige afsluiting van de Grote Clubactie met bekendmaking van het opgehaalde bedrag voor de DUG OUTS en winnaars van onze acties zal in december plaatsvinden. Hierover zullen we jullie t.z.t. via mail informeren.

Met sportieve groet,

Grote Clubactie Commissie