Vriendenloterij: speel mee voor SWZ Boso Sneek!

12 februari 2019 13:45

SWZ Boso Sneek werkt sinds twee jaar samen met de Vriendenloterij. Dit houdt in dat je, door mee te spelen met de Vriendenloterij, SWZ Boso Sneek financieel kan ondersteunen. Kies voor SWZ Boso Sneek als goede doel, en de helft van jouw maandelijkse inleg gaat direct naar de clubkas van SWZ Boso Sneek!

Wat is de VriendenLoterij?

De VriendenLoterij wil een vriend zijn voor alle Nederlanders. Voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben om mee te kunnen doen in de samenleving. En voor deelnemers die grote prijzen, oplopend tot €100.000,- kunnen winnen.Bij de VriendenLoterij is je mobiele nummer je lotnummer. Als loterijdeelnemer heb je de mogelijkheid om mee te spelen voor een zelfgekozen goede doel, club of vereniging. De helft van je inleg gaat direct naar de clubkas van het door jou gekozen doel.

De VriendenLoterij is een loterij waar iedereen wint. De goede doelen én de deelnemers.
Een lot kost € 13,50. De VriendenLoterij heeft 12 maandelijkse trekkingen en twee extra trekkingen, in juli en november. Een lot dat een jaar lang meespeelt in 14 trekkingen, levert het goede doel dus €95,- op!

Wat betekent dit voor SWZ Boso Sneek?

Door onze samenwerking kun je er vanaf nu voor kiezen om specifiek voor SWZ Boso Sneek mee te gaan spelen met de VriendenLoterij. Dit betekent dat de helft van ieder lot waarmee je meespeelt, direct naar de clubkas van SWZ Boso Sneek gaat.

Speel nu mee!

Speel je al mee? Pas dan je goede doel aan naar SWZ Boso Sneek!

Neem je op dit moment al deel aan de VriendenLoterij, dan kan je eenvoudig het goede doel waarvoor jij meespeelt aanpassen, zodat je vanaf nu SWZ Boso Sneek gaat steunen met jouw deelname. Dit kan door contact op te nemen met de VriendenLoterij Ledenservice via 088 – 020 1020.

Vriendenloterij