Vijftal langer verbonden aan SWZ Boso Sneek

23 februari 2019 8:30

Persvoorlichting

Opnieuw heeft SWZ Boso Sneek de verbintenis met vijf A-selectiespelers kunnen verlengen.

Keepers Klaas Boersma en Shakur Postma en veldspelers Gustavo van der Veen, Ruben Ybema en Joey Huitema spelen ook na de zomer in het wit-zwart-geel van de Sneker vereniging. Eerder verlengden al acht andere teamleden, assistent-trainer André Semplonius en hoofdtrainer Germ de Jong.

SWZ Boso Sneek voert momenteel de ranglijst in de eerste klasse A aan. Dit weekend spelen de Snekers de topper tegen VKW, de huidige nummer drie. Het duel werd eerder afgelast en wordt zondag ingehaald in Westerbork.

Gustavo van der Veen Joey Huitema Klaas Boersma Ruben Ybema SWZ Boso Sneek 1 Shakur Postma