SWZ Boso Sneek met sponsoren naar Nederland-Duitsland

15 maart 2019 14:15

Sponsorcommissie/Persvoorlichting

Een bijzonder aanbod van voetbalvereniging SWZ Boso Sneek aan haar sponsorgroep: de club heeft al haar sponsorrelaties uitgenodigd voor een bezoek aan de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Duitsland.

Dat de Snekers de mogelijkheid hebben om op deze bijzondere manier iets terug te doen voor de sponsoren is mede tot stand gekomen dankzij hoofdsponsor ING Bank. “We gaan er een unieke dag van maken”, laat Olaf de Boer van de sponsorcommissie weten. “Niet alleen bezoeken we de wedstrijd in de Johan Cruijff ArenA, ook kunnen we onze sponsorrelaties een uniek voorprogramma aanbieden in het stadion van AZ.” In Alkmaar verzorgt oud-international Henk van Rijnsoever een voorbeschouwing op het bijzondere interland-affiche en wordt de sponsoren een buffet aangeboden.

SWZ Boso Sneek is de grootste voetbalvereniging van Súdwest-Fryslân. “Een vereniging als de onze kan desondanks niet zonder sponsoren. We zijn hen erg dankbaar en we willen deze betrokken ondernemers graag iets bieden, zo organiseren we regelmatig netwerkbijeenkomsten en willen we hen echt betrekken bij de club”, aldus De Boer.

“Met bijna 1.000 leden, voetbal op ieder niveau en voor iedereen en met onze brede uitstraling naar de wijk, stad en regio is er voor sponsoren ook écht iets te halen bij ons. Ondernemers, groot of klein, met interesse in de mogelijkheden kunnen altijd terecht op onze website voor meer informatie. Uiteraard ontvangen zij de volgende keer dan ook een uitnodiging voor een van onze bijzondere sponsortrips.”

Wilt u meer informatie over de sponsormogelijkheden bij SWZ Boso Sneek? Laat dan hier een bericht achter. De sponsorcommissie neemt hierop zo snel mogelijk contact met u op.

Foto:  xlibber/CC-BY-2.0/Wikimedia Commons
Bron: Foto: xlibber/CC-BY-2.0/Wikimedia Commons