Informatiebijeenkomst Sportcarrousel, samenwerking en beleid 2020-2024

28 maart 2019 8:30

Het verenigingsbestuur organiseert op zaterdagmiddag 6 april aanstaande een informatiebijeenkomst over de stand van zaken in de Sportcarrousel, de samenwerking met ONS Sneek en het beleidsplan 2020-2024.

Afgelopen perioden heeft de vereniging met de Gemeente Súdwest-Fryslân gesproken over het accommodatiegebruik en de toekomst daarvan binnen de gemeente. Hierover heeft het bestuur de leden in een eerder stadium al op ledenvergaderingen en informatiebijeenkomsten geïnformeerd. In deze bijeenkomst volgt een update naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen.

Onze vereniging is begin 2017 een samenwerking aangegaan met ONS Sneek. Dit heeft geresulteerd in een SVO-vrouwentak en De Witte Lakenvelder League. Recent hebben zich binnen deze samenwerking ontwikkelingen voorgedaan, waarover het verenigingsbestuur de leden graag bijpraat.

Ontwikkelingen, waaronder bovenstaande, hebben op de korte- en langetermijn invloed op onze vereniging. Niet alleen in emotionele of praktische zin, maar ook beleidstechnisch en bijvoorbeeld financieel. Welke gevolgen zijn er en hoe kunnen we deze uitdagingen nu en in het nieuw te vormen beleidsplan 2020-2024 managen en hoe kunnen we dit gaan vormgeven? Tot slot van de bijeenkomst zijn dit de vraagstukken waarover gesproken zal worden.

De informatiebijeenkomst begint om 14.00 uur en vindt plaats in het Sponsorhome. Deze bijeenkomst is alleen toegankelijk voor leden en biedt de mogelijkheid om informatie te delen, van gedachten te wisselen en dieper in te gaan op de toekomstscenario’s van onze mooie vereniging. Aanmelden is niet nodig. Op 17 mei worden alle leden eveneens bijgepraat op de reguliere Algemene Ledenvergadering, naar verwachting in meer beknopte vorm a.g.v. de insteek en beperkte behandeltijd van agenda-items tijdens dergelijke vergaderingen.

Informatiebijeenkomst