SVO Sneek MO17-1 zaterdag op voor bekerfinale-ticket

19 april 2019 10:00

SVO Sneek MO17-1 speelt zaterdagochtend om een plek in de Noordelijke bekerfinale. De Sneker meiden treden aan tegen Helpman uit Groningen.

Het team, dat in de competitie nog meedoet om de titel in de Hoofdklasse, won in de kwartfinale ruim van SDS (2-5). Helpman had voor het bereiken van de halve finale strafschoppen nodig (3-5), nadat na de reguliere speeltijd niet was gescoord tegen Stiens.

SVO Sneek is een samenwerkingsverband van Sneker voetbalverenigingen, dat als doel heeft het vrouwen- en meisjesvoetbal in de regio Sneek te versterken.

De wedstrijd tussen SVO Sneek MO17-1 en Helpman MO17-1 begint om 10.30 uur op het sportpark van SWZ Boso Sneek aan de Molenkrite.

Bekercompetitie SVO Sneek SVO Sneek MO17-1