Bentacera Penaltybokaal 2019

19 mei 2019 21:30

Zondag 26 mei as. is de grote finale van de Bentacera Penaltybokaal. 27 meisjes en jongens gaan strijden om de Gouden Bokaal. Elk team houdt tijdens de competitie de scores bij van de spelers. Na elke wedstrijd worden er penalty's genomen en tweemaal worden er penalty's genomen op de reservekeeper van het eerste elftal tijdens de thuiswedstrijden. De 3 best scorende spelers staan zondag in de finales.

We starten om 12.00 uur met de kwart finale. Van elk team gaat er 1 speler door naar de halve finale. Dat zijn dus 9 spelers die in de halve finale gaan uitmaken welke 6 spelers doorgaan voor de finale in de rust van de wedstrijd SWZ Boso Sneek tegen SC Stadspark.
Kom de spelers ook aanmoedigen tijdens de spannende Finale van de Bentacera Penaltybokaal 2019!