Informatie nacompetitie SWZ Boso Sneek zon. 1

28 mei 2019 9:15

De KNVB heeft de vereniging geïnformeerd over de door het eerste elftal te spelen nacompetitiewedstrijden voor promotie naar de Hoofdklasse.

De volgende 22 ploegen hebben zich geplaatst voor het nacompetitieprogramma Hoofdklasse/1e klasse:

Hoofdklasse A Hoofdklasse B 1e klasse A 1e klasse B
De Bataven Leonidas JOS/Watergraafsmeer Moerse Boys
Fortuna W. Vlissingen FC Boshuizen VUC
FC Uitgeest DHC

1e klasse C 1e klasse D 1e klasse E 1e klasse F
TOP ZSV SC Bemmel SWZ Boso Sneek
Nemelaer Chevremont ROHDA Raalte VKW
Leones Deurne BVC '12 GOMOS

Koppelingen:
De nacompetitie wordt vastgesteld conform de vastgestelde promotie- en degradatieregeling. Hieronder tref je een uitwerking aan van het speelschema voor de nacompetitie.

Beslissingswijze per ronde:
Voor de 1e ronde, 2e ronde, 3e ronde en finale geldt dat de stand na 90 minuten bepalend is. Indien de stand gelijk is, dan geldt dat een beslissing wordt verkregen via onderstaande volgorde:
• Verlenging van de wedstrijd met 2 x 15 minuten
• Strafschoppen, conform spelregels veldvoetbal, waarbij de volgorde conform de ABBA-procedure is. De winnaars van de 2 finales plaatsen zich voor de Hoofdklasse zondag, seizoen 2019/’20. De verliezers van de 1e ronde t/m finale plaatsen zich voor de 1e klasse zondag, seizoen 2019/’20.

Arbitraal trio:
Door de KNVB wordt bij elke nacompetitiewedstrijd een arbitraal trio aangesteld.

KNVB Nacompetitie SWZ Boso Sneek 1