UPDATE: SWZ Boso Sneek gaat opnieuw de Oranje Leeuwinnen aanmoedigen

19 juni 2019 19:30

Informatie over (vooruit)betaling in dit bericht.

Hallo voetbal vrienden en vriendinnen,

Jeetje dit had ik niet verwacht! Binnen anderhalve dag over de 200 kaarten van de Oranje Leeuwinnen verkocht. Super mooi voor de saamhorigheid binnen de vereniging en voor het damesvoetbal.

Hierbij even informatie over het betalen van de kaarten.
Aankomende zaterdag zit ik, tijdens de slotdag, van 11:30 tot 13:00 bij de kleine kantine op het SWZ Boso Sneek sportpark om het geld te innen.
Lukt het je dan niet om te komen dan is er volgende week woensdag een mogelijkheid om van 16:00 tot 18:00 bij mij thuis te betalen.

Als je beide datums verhinderd bent zorg er dan voor dat iemand anders ze uit jouw naam betaald.
Kaarten zijn 12 euro per stuk.

De KNVB heeft aangegeven dat de kaarten 2 weken voor de wedstrijd uitgeprint worden. Als het zover is dan houden we een inloopochtend bij de club zodat jullie dan de kaarten op kunnen halen.

Er zijn op dit moment nog 25 kaarten over. Stuur me een bericht als je nog mee wilt.

We gaan met 225 mensen op naar Heerenveen om Sherida en haar teamgenoten aan te moedigen.

Mvg Esther keuning en Jan Jansen

Ons adres is spinnekop 23