Leidersinfo: Shirts, limo en boxen

20 augustus 2019 17:45

Donderdag 22 augustus kunnen de shirtjes opgehaald worden tussen 19:00 en 20:00

Limonade en het aanvegen van de boxen,
Na vele jaren van trouwe dienst heeft Simon Koster te kennen geven niet langer alle zaterdagen beschikbaar te zijn voor het verzorgen van de limonade tijdens de rust en het aanvegen van de boxen na de wedstrijden.

Het is daarnaast niet mogelijk gebleken hiervoor een vervanger te vinden en dat betekent dat we met ingang van dit seizoen dit anders willen en moeten invullen.

De verantwoordelijkheid komt bij de teams te liggen. Dit betekent dat het SWZ Boso Sneek team iedere thuiswedstrijd verantwoordelijk is voor haar eigen limonade tijdens de rust en de limonade van de tegenstander. Ook het aanvegen van beide boxen na de wedstrijd is de verantwoordelijkheid van het team.

Hoe het team dit vervolgens invult staat het team vrij. Dus opnemen in het was- rij- en vlagschema of een vaste limoschenker en veger is allemaal mogelijk. De limonade is af te halen in de bestuurskamer. Veger en blik en bezems/trekkers staan in de centrale ruimte tussen kleedkamer 3 en 4.

Met sportieve groet,

Jeugdbestuur SWZ Boso Sneek