Agenda Algemene Ledenvergadering 22 november a.s.

12 november 2019 7:15

Zoals begin september reeds aangekondigd, vindt op 22 november de Algemene Ledenvergadering plaats. De vergadering begint om 20.30 uur in ons eigen clubhuis.

1. Opening
  2. Vaststelling agenda
  3. Vaststelling notulen
    - Algemene Ledenvergadering 17 mei 2019
  4. Mededelingen/ingekomen stukken
  5. Inventarisatie rondvraag
    - Behandeling onder 10.
  6. Bestuurszaken
    - Aftredend:
    Arnoud Veltkamp, portefeulle VM-voetbal
    Frank Slob, voorzitter - blijft ad-interim beschikbaar tot opvolging is verkozen
    - Kandidaatstellingen voor benoeming:
    Annemarijke Terpstra, portefeulle VM-voetbal
    Christiaan Bergstra, secretaris
    - Vacatures bestuur
  7. Financieel jaarverslag 2018-2019
  8. Verslag kascommissie
  9. Update lopende projecten
    - Voetbalzaken
    - Verplichting vrijwilligerswerkzaamheden
  10. Rondvraag
  11. Sluiting

Stukken die tijdens de vergadering worden behandeld, waaronder waaronder de notulen van de vorige vergadering en het financieel jaarverslag 2018-2019 liggen een half uur voor de vergadering ter inzage.

Toegang tot de vergadering hebben alle leden en donateurs. De vergadering is niet publiek toegankelijk. De locatie is 30 minuten voor aanvang van de vergadering geopend.

Leden van 18 jaar en ouder hebben stemrecht, leden jonger dan 18 jaar mogen zich laten representeren door hun ouder/verzorger. Stemrecht kan worden overgedragen d.m.v. een schriftelijke stemmachtiging. Hierop dient tenminste aangegeven te worden: een omschrijving van de machtiging en de datum waarop de machtiging geldig is, de naam van de afgever en ontvanger, de handtekening van de afgever.

Tegenkandidaten voor de 6. voorgestelde kandidaat- of herkiesbare bestuursleden kunnen zich melden bij de secretaris van de vereniging via [email protected].

Algemene Ledenvergadering