SWZ Boso Sneek JO12-1 najaarskampioen!

23 november 2019 12:30

SWZ Boso Sneek JO12-1 werd vandaag najaarskampioen van de 1e klasse 02.

Vanmorgen om negen uur vond de aftrap plaats tussen SWZ Boso Sneek JO12-1 en Zeerobben JO12-1. Onder leiding van arbiter Wiedie Corbier werd er begonnen met een minuut stilte in het kader van het statement tegen racisme. Hoewel het veldoverwicht duidelijk aanwezig was kwamen de wit- zwarten niet tot scoren in de eerste helft. Pas in de 2e tweede helft kwam de score op gang door doelpunten van Joost, Steffan en een zuivere hattrick van Pieter.

Na de eigen wedstrijd, die dus dik verdiend met 5-0 werd gewonnen, was het wachten op de uitslag ONS Sneek JO12-1 - SJO Arum / Stormvogels '64 JO12-1. Stadsgenoot ONS Sneek wist van de runner-up te winnen met 7-2 en daarmee is de titel voor Overzet en zijn mannen al twee wedstrijden voor het einde van de competitie veilig gesteld.

De JO12-1 begon de competitie met een gelijk spel tegen SC Bolsward en ook tegen ONS Sneek JO12-1 werd er in de tweede wedstrijd gelijk gespeeld. Alle overige wedstrijden werden gewonnen zodat de kampioen met 8 gespeelde wedstrijden 20 punten heeft en een doelsaldo van +29.

Spelers en staf van harte gefeliciteerd!