17e zaaltoernooi voor G-jeugd van SWZ Boso Sneek op vrijdag 3 januari

op 3 januari strijken de kanjers van het G-voetbal weer in Sneek neer voor al weer het 17e SWZ Boso Sneek zaalvoetbaltoernooi.

Uiteraard hopen we er weer een prachtige voetbaldag van te maken voor kinderen met een beperking. Spannende wedstrijden en natuurlijk de strijd om de felbegeerde Hamilton Bright Penalty-Bokaal. Op de foto staat een trotse Matthijs Hamstra, spelers van het CP team van SWZ Boso Sneek, op de foto welke is gemaakt tijdens de interland wedstrijd in Arnhem tussen de Oranje Leeuwinnen en Slovenie. Matthijs mocht met het Nederlands vrouwenteam in de line-up het veld betreden.

3 Januari 2020, start wedstrijden 9:30
Sportcentrum Schuttersveld