Jeugd Sponsor Actie gaat binnenkort van start!

29 januari 2020 8:00

Het is bijna weer zover: de Poiesz Jeugdsponsor Actie gaat op 10 februari van start en SWZ Boso Sneek doet ook dit jaar weer mee!

Bij aankopen bij Poiesz Supermarkten kun jij als klant munten verzamelen. In de winkels van Poiesz kun je de munten schenken aan jouw favoriete vereniging. Hoe hoger het aantal munten per vereniging, hoe groter de bijdrage van Poiesz Supermarkten voor jouw favoriete club. Iedere week zijn er bovendien speciale aanbiedingen, waarmee je extra munten kunt verzamelen. Deze aanbiedingen vind je wekelijks in de Poiesz-folder of op de socialkanalen van SWZ Boso Sneek.

SWZ Boso Sneek doet dit jaar mee in de Poiesz Supermarkt aan het Boschplein. Dit is een andere vestiging dan vorig jaar! Je kunt je munten voor onze vereniging inleveren in de inzamelbox in de kantine en in de winkel aan het Boschplein. Op 29 februari organiseert de vereniging een actiedag bij dit filiaal om zo extra munten te kunnen verdienen. De Jeugd Sponsor Actie loopt tot 5 april.

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten