Jeugd Sponsor Actie: ander inleverpunt dan vorig jaar

4 februari 2020 8:00

Aanstaande maandag gaat de jaarlijkse Jeugd Sponsor Actie weer van start. Zoals eerder al vermeld is de inzamelkoker van SWZ Boso Sneek dit jaar niet in de Poiesz-vestiging in Duinterpen, maar in het filiaal aan het Boschplein geplaatst.

In de vestiging aan het Boschplein is op 29 februari ook de actiedag van SWZ Boso Sneek, waarop jeugdleden gaan helpen in de winkel om extra munten te verzamelen. De inleverkoker van SWZ Boso Sneek in de Boschplein-vestiging vind je direct door de schuifdeuren, voor het toegangshek. Het is niet mogelijk om munten voor SWZ Boso Sneek in te leveren in de winkel in Duinterpen.

Zoals ieder jaar kunnen munten wel ook worden ingeleverd in een speciale inzamelbox in de kantine. De vereniging zorgt er vervolgens voor dat deze tijdig in de koker aan het Boschplein belanden.

Wil je meer informatie over de Jeugd Sponsor Actie, lees dan hier al het nieuws over de actie. Wekelijks worden de aanbiedingen waarbij extra munten worden uitgegeven gedeeld in de Poiesz-folder en op de social media-kanalen van SWZ Boso Sneek.

Jeugd Sponsor Actie