Appie Minks toernooi JO8 en JO9 weer een groot succes!

5 februari 2020 20:30

Afgelopen zaterdag 1 februari was het weer zover. Het beroemde voetbal- en zwemfestijn, welke al vele decennia wordt gehouden bij onze vereniging, stond weer op het programma.

Maar liefst 50 kinderen van de categorie JO8 en JO9 waren ingedeeld in 2 poules en vertegenwoordigden Arsenal, Liverpool, Machester City, Chelsea, Bayern München, Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund en Schalke'04.

Het tempo zat er vanaf de eerste minuut goed in en er werd vol overgave gestreden voor iedere meter. Werkelijk prachtig maar bovenal was het mooi om te zien dat het plezier er bij de kinderen vanaf droop. Nadat de uitslagen waren verwerkt volgde voor iedereen een kruisfinale waarbij Bayern München uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam. Daarna was het tijd voor een heerlijk uurtje zwemmen waarna de kinderen werden getrakteerd op patat met een kroket/frikandel, limonade en uiteraard kregen ze een vaantje mee naar huis.

We willen graag scheidrechters Bert Schotanus en Stefan Mekking bedanken voor het begeleiden van de wedstrijden, Rutger Wennink voor het bedienen van het scorebord en de leiders voor het coachen van de teams!

Dit alles kon kosteloos voor de kinderen worden gerealiseerd door sponsoring van de Club van 100, waarvoor hartelijk dank!

Bent u al lid van de Club van 100?

Voor maar 45 euro ondersteunt u de club op allerlei gebieden. Informatie: Jan Jansen 0515 411900.

De toernooiorganisatie,

Marco Wennink & Marten Feenstra

Enkele foto's vind je hier