Zaterdag actiedag Jeugd Sponsor Actie bij Poiesz Boschplein

27 februari 2020 7:00

Aanstaande zaterdag 29 februari is het SWZ Boso Sneek dat de klok slaat bij Poiesz Boschplein. De supermarkt staat dan in het teken van de actiedag van de vereniging, die wordt georganiseerd in het kader van de Jeugd Sponsor Actie.

Al de hele week is de vestiging van Poiesz volledig in SWZ Boso Sneek-sferen. Vrijwilligers toverden zondag de entree van de winkel om in een wit-zwart-gele oase. Inmiddels heeft de vereniging al behoorlijk wat Jeugd Sponsor Munten mogen ontvangen van het winkelend publiek.

Zaterdag is een bijzondere dag, want dan tellen alle ingeleverde munten voor SWZ Boso Sneek dubbel! Tot ongeveer 15.00 uur is de jeugdafdeling bovendien aanwezig in de winkel om de speciale weekknaller te verkopen en om klanten te helpen met hun boodschappen. Kom dus zaterdag naar de Poiesz-vestiging aan het Boschplein, koop de actieproducten en lever je munten in voor SWZ Boso Sneek!

De Jeugd Sponsor Actie loopt tot 5 april. Daarna wordt de uitslag van de actie bekend gemaakt op het Jeugd Sponsor Gala, waar de in actie gekomen jeugdleden voor worden uitgenodigd. Naast de inzamelbuis bij Poiesz Boschplein kunnen Jeugd Sponsor Munten ook worden ingeleverd in de kantine, daar is een speciale inzamelbox geopend.

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten