Exclusief: SWZ Boso Sneek-sponsoren naar Nederland – Spanje

8 maart 2020 10:00

Nederland maakt zich op voor het EK Voetbal! Ons Oranje speelt in de aanloop naar het toernooi verschillende oefenwedstrijden. In samenwerking met onze hoofdsponsor ING biedt SWZ Boso Sneek haar sponsoren de mogelijkheid om deel te nemen aan een sponsortrip naar de wedstrijd Nederland – Spanje op 29 maart in de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam.

Deze exclusieve sponsortrip is vollledig verzorgd en bestaat uit:

• Ontvangst met koffie en gebak in de kantine van SWZ Boso Sneek;
  • Hapje en drankje (buffet) voorafgaand aan de wedstrijd in de Johan Cruijff ArenA;
  • Voorbeschouwing door een interessante gast tijdens het buffet;
  • Toegangskaarten Nederland - Spanje;
  • Exclusieve wedstrijdshawls als aandenken;
  • Bustransfers Sneek – Amsterdam en v.v.

Al onze huidige sponsoren hebben inmiddels een persoonlijke uitnodiging ontvangen voor dit unieke uitstapje. Zij kunnen zich aanmelden via de contactgegevens in de e-mail.

Bent u nog geen sponsor van SWZ Boso Sneek? Meld u dan bij de Sponsorcommissie via [email protected]. Zij bespreken graag de mogelijkheden met u, zodat ook uw onderneming op 29 maart niet ontbreekt in de ArenA.

ING Nederlands elftal Sponsoren