Supporter van SWZ Boso Sneek

1 november 2015 11:45

Een paar weken geleden hebben wij bij het bestuur het voorstel voorgelegd om een supportersvereniging op te richten. Het bestuur heeft positief gereageerd op dit voorstel.

De supportersvereniging is geen onderdeel van de vereniging, maar wordt een losstaande organisatie met een eigen leiding, communicatiekanalen en financiering. Met het oprichten van een supportersvereniging hebben we de volgende doelen voor ogen:

1. Het bevorderen van meer sfeer rondom de wedstrijden van het eerste elftal.
2. Het organiseren van activiteiten. Deze zijn nader te bepalen.
3. Het verenigen van de supporters van SWZ Boso Sneek.
4. Het organiseren en uitvoeren van vervoer voor supporters die niet op eigen gelegenheid het terrein kunnen bereiken bij competitie uitwedstrijden van het eerste elftal.

Wij zijn van mening dat we met een supportersvereniging het imago van onze club en de saamhorigheid nog verder kunnen versterken.

Wij gaan verder met ons initiatief wanneer we vóór 4 april 2015 minimaal 15 aspirant-leden hebben kunnen inschrijven. Wanneer we op zondag 3 april 2015 deze doelstelling hebben gehaald zullen we de aspirant-leden het voorstel doen om vanaf 1 augustus lid te worden van de supportersvereniging. Betaling vindt plaats door een opdracht te geven geld over te maken tussen 11 juli en 1 augustus 2016 onder vermelding van je naam en geboortedatum op rekeningnummer: NL57 INGB 0007 5399 68.

Een lidmaatschap loopt van 1 augustus tot en met 31 juli. Word je tussentijds lid, dan betaal je een evenredig bedrag voor het resterende seizoen.

Hiermee toon je je wit-zwarte hart en steun je ons initiatief. Ook bied het de S-Side de gelegenheid om het eerste elftal visueel te ondersteunen doormiddel van het maken van spandoeken en vlaggen.
-Een volwassene lidmaatschap kost €10,00 per seizoen (vanaf 16 jaar).
-Voor gezinsleden €7,50 per seizoen (minimaal 2 gezinsleden op één en hetzelfde woonadres).

Het tweede gezinslid betaald ook €7,50 en het derde lid op hetzelfde woonadres betaald slechts €5,00.

Vanaf het vierde lid is het lidmaatschap zelfs gratis.

-Voor jongeren onder 16 jaar kost een lidmaatschap €5,00 per seizoen.

-Voor jeugd onder 12 jaar is een lidmaatschap gratis.

Je wordt aspirant-lid door onderstaande gegevens in te vullen en te mailen naar [email protected].

Naam:
Adres:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
Geboortedatum:
E-mailadres:

Daarnaast zijn wij op zoek naar andere inkomstenbronnen die ons initiatief een warm hart toedragen. Het maken van spandoeken, vlaggen en andere sfeerartibuten brengt nou eenmaal kosten met zich mee. Wij zouden het daarom bijzonder op prijs stellen om in contact te komen met bedrijven, organisaties of personen die de supportersvereniging financieel willen steunen.

De supportersvereniging zal de naam ’S-Side’ dragen en zoals geschreven is één van onze doelen meer beleving langs de lijn. Om dit doel te behalen hebben wij jullie hulp nodig, en daarom doen wij in samenwerking met SWZ Boso Sneek een oproep aan haar supporters om tijdens thuiswedstrijden achter de goal bij de kleine kantine te verzamelen om vanaf daar onze ploeg  vocaal te ondersteunen.

In combinatie met spandoeken en vlaggen denken wij de sfeer langs de lijn te kunnen verbeteren waardoor er een wisselwerking met het elftal zal ontstaan; het fanatisme vanaf de lijn zal overslaan op het veld en de strijd vanaf het veld zal overslaan langs de lijn.

Voel je daarnaast vrij om zelf spandoeken en/of vlaggen te maken. Mocht je vragen of hulp nodig hebben, op wat voor manier dan ook, dan mag je ons altijd benaderen.

Neem gerust je vrienden mee zodat we met ons allen de ploeg naar de overwinning kunnen helpen.

Samen staan we sterk.