Uit het archief: kijk zondag naar ‘Op weg naar de Topklasse’

10 april 2020 7:00

SWZ Boso Sneek opent tijdens de coronacrisis het archief en toont aankomende zondag de documentaire ‘Op weg naar de Topklasse’ over het kampioenschap in de Hoofdklasse C in 2012.

De documentaire is een integrale versie van de DVD-opnamen die SneekTV maakte rond het Sneker kampioenschap en de promotie naar de toenmalige Topklasse. De uitzending bestaat uit een chronologisch verslag van de bijzondere meimaand in 2012, met beelden van de wedstrijd en de bijzondere momenten rond de feestelijke huldiging.

Ook op het Instagram-account van de vereniging wordt teruggeblikt. Daar zijn iedere donderdag bijzondere archieffoto’s te zien. ‘Op weg naar de Topklasse’ is zondagavond 12 april om 19.00 uur te zien via swzbososneek.nl/live en het YouTube-kanaal van de vereniging.

Alcides Archief ClubTV Kampioenschap SWZ Boso Sneek 1 Topklasse