Zondag op ClubTV: integraal de Jubileumwedstrijd 100 jaar Sneek Wit Zwart

24 april 2020 7:00

Nadat SWZ Boso Sneek eerder de documentaire over de promotie naar de Topklasse in 2012 uit het archief haalde, wordt zondagavond de Jubileumwedstrijd 100 jaar Sneek Wit Zwart opnieuw vertoond.

De wedstrijd werd in 2010 gespeeld ter gelegenheid van het eeuwfeest van de vereniging. Te zien zijn onder andere de wedstrijd zelf, die gespeeld werd tussen oud-spelers van de eerste elftallen, en festiviteiten rond het veld. De uitzending begint om 19.00 uur via swzbososneek.nl/live.

Tijdens de coronacrisis deelt SWZ Boso Sneek bijzondere momenten uit het verenigingsarchief. Die zijn onder meer te zien op het YouTube-kanaal van de club. Iedere donderdag wordt er een bijzondere foto gedeeld op Instagram. Bijzonder historisch materiaal dat nog niet in het bezit is van de vereniging is altijd welkom.

100-jarig jubileum Archief ClubTV Coronavirus