Online bingo SWZ Boso Sneek op vrijdag 8 mei in reprise

23 april 2020 16:00

De online bingo die voetbalvereniging SWZ Boso Sneek vorige week organiseerde krijgt een vervolg. Wegens het grote aantal positieve reacties nemen de presentatoren op vrijdag 8 mei om 20.00 uur nogmaals plaats achter de desk om winnende bingoballen bekend te maken. Ook is er een speciale kinderbingo.

De vereniging organiseerde de bingo, die via een livestream kan worden gevolgd, omdat de inkomsten voor de club tijdens de coronacrisis bijna volledig opdroogden. Kijkers kunnen ook ditmaal via de website van SWZ Boso Sneek bingokaarten kopen. De bingokaarten zijn eenvoudig met iDeal af te reken op swzbososneek.nl/bingo en worden per e-mail toegezonden.

Tientallen sponsoren staan weer garant voor prachtige prijzen, die tijdens de vorige editie varieerden van waardebonnen tot een volledig verzorgde barbecue en van fotoshoots tot elektronica. Ook maken alle deelnemers buiten de bingorondes om via extra spelelementen weer kans op mooie bonusprijzen.

Nieuw is deze editie dat kijkers teamgenoten, vrienden of familie op beeld de groeten kunnen doen. Ook deze ‘zendtijd’ is online verkrijgbaar en filmpjes kunnen digitaal worden ingezonden. In de middag, tussen 17.30 en 18.30 uur, wordt er een speciale kinderbingo georganiseerd. Ook de kaarten voor de kinderbingo, geschikt voor jeugd tot ongeveer 15 jaar, zijn verkrijgbaar via swzbososneek.nl/bingo.

De presentatie van dit bingospektakel is opnieuw in handen van oud-eerste elftalspelers Richard Douwes en Marten Feenstra en ook de notaris van dienst is weer van de partij. Uiteraard kom de volledige opbrengst weer ten goede aan SWZ Boso Sneek.

Bingo Corona-bingo Kinderbingo