G voetbal bij SWZ Boso Sneek

31 oktober 2015 22:00

Op zaterdag 31 oktober was het weer zo ver. Een mooi toernooi op de eigen velden aan de Molenkrite.
Deelnemers aan dit gebeuren waren Joure, Hollandsche veld, Flevo Boys en onze eigen toppers.

Speciaal deze dag was het afscheid van Ruben van Hofwegen en de terug keer van international  Krist Stoelwinder.

Onze ploeg ging de eerste wedstrijd tegen Hollandsche veld er direkt tegen aan, mede onder leiding van assistent coach Joeri Kalsbeek. Een pracht wedstrijd welke door een foutje van de leiding, een man te veel in het veld, eindigde in 3 tegen 3.

De tweede wedstrijd tegen Flevo Boys werd met 4-1 gewonnen. In deze wedstrijd werd in zijn laatste wedstrijd ook door Ruben gescoord.

Al met al een pracht festijn mede mogelijk gemaakt o.a. door Simon, Douwe, Kees en natuurlijk de scheidsrechters.

Deze top vrijwilligers hebben we nodig om dit gebeuren voor de boys en meiden te organiseren.

Bedankt hiervoor,

Herman, Loet en Jan.