Bingo-spelers en -sponsoren bedankt!

9 mei 2020 13:45

Wat hebben we weer een gezellig clubavond gehad gisteravond! Met vele honderden spelers hebben we de afgelopen maanden twee mooie bingo's kunnen spelen. En het belangrijkste: de vereniging een belangrijke financiële bijdrage kunnen geven.

Langs deze weg willen we iedereen die deze bingo's mede mogelijk gemaakt heeft enorm bedanken. Van alle kanten werd een bijdrage geleverd aan de prijzenpotten. Alle vrijwilligers, teams en ondernemers die hieraan hebben bijgedragen zijn we veel dank verschuldigd. Dat zelfde geldt voor alle deelnemers, uit het hele land en zelfs ver daarbuiten, die enthousiast hebben meegespeeld.

Wil je de komende periode nog even nagenieten, dan kan dat! Op het YouTube-kanaal van de vereniging worden op korte termijn alle ingezonden filmpjes geplaatst, zodat iedereen ze nog eens goed kan terugkijken. Alle ingezonden bingo-selfies (tientallen!) die we mochten ontvangen hebben we verzameld in een highlight op Instagram (kies voor het televisietje met 'Bingo').

Wij hebben prachtavonden gehad! Zonder alle bijdrages en deelnemers was dit onmogelijk geweest. Hartelijk bedankt allemaal!

Bingo-organisatie
SWZ Boso Sneek

N.b.: alle gewonnen prijzen worden zo snel mogelijk bij de winnaars bezorgd, je hoeft hierover geen contact op te nemen.

Bingo Coronavirus