Overschrijven of opzeggen? wees op tijd!

22 mei 2020 20:30

Nu dit bijzondere seizoen op zijn einde loopt wordt ook al weer de laatste hand gelegd aan de voorbereidingen voor volgend seizoen. Zo zijn de TC's voor de jeugd nu bijvoorbeeld erg druk met de indelingen.

Mede daarom vernemen wij altijd graag vroegtijdig of je bij ons wil komen of blijven voetballen. Voetbal je al ergens en wil je overstappen naar onze vereniging meld je dan aan als lid en vraag voor 15 juni een overschrijving aan. Deze deadline voor overschrijven geldt ook indien je onze vereniging wil verlaten. Mocht je helemaal willen stoppen met voetbal of stoppen bij SWZ Boso Sneek meld je dan sowieso af voor 1 juni anders ben je nog minimaal een half jaar lid.

Ben je nog niet als voetballer actief bij een andere vereniging en wil je graag bij ons komen voetballen of een paar keer proeftrainen? Dat kan bijna altijd. Zoek daarvoor even contact met de coordinator van de juiste leeftijdscategorie.