Gehaktballen-drive through groot succes!

31 mei 2020 15:30

Toeterend in de auto of enthousiast op de fiets zijn zaterdagmiddag honderden gehaktballen aan de man en vrouw gebracht tijdens de SWZ Boso Sneek Gehaktballen-drive through!

Al in de vroege ochtend waren zo’n tien vrijwilligers al druk in de weer om het uitdeelpunt in de richten, de ballen te verpakken en te voorzien van de bijhorende pindasaus. Toen om drie uur het hek van het sportpark open ging startte een bijna onafgebroken stroom aan kopers, die door bekende kantinegezichten van hun koopwaar werden voorzien. Dankzij de hulp van sorteerders en verkeersbegeleiders verliep alles vlekkeloos.

Via onderstaande social media-posts is een impressie van deze bijzondere dag te zien. Onze dank gaat uit aan alle klanten en vrijwilligers en aan Horecaslagerij De Vries en de Sneeker Vleeshandel voor de lastminute-leveringen (toen de actie een groter succes bleek dan vooraf gedacht!). De volledige opbrengst van de drive through komt ten goede aan de club, die door de coronasluiting nu al een paar weken zonder kantine-inkomsten en -binding zit.

Drive-through Gehaktballen