Zaterdag a.s.: Sponsorbijeenkomst met Tom van Hulsen

4 november 2015 8:00

Aanstaande zaterdag 7 november is er, voorafgaand aan de wedstrijd SWZ Boso Sneek - EVV, een bijeenkomst voor sponsoren. Tijdens deze gelegenheid zal Tom van Hulsen, hoofdredacteur van Voetbal International, een lezing geven.

Als SWZ Boso Sneek kunnen wij al jarenlang rekenen op een grote groep sponsoren. Om onze sponsoren ook kennis met elkaar te laten maken, organiseert de Sponsorcommissie enkele keren per seizoen bijeenkomsten rond de wedstrijden van ons eerste elftal.

Wilt u ook sponsor worden van SWZ Boso Sneek? Neem dan contact op met de Sponsorcommissie:   [email protected]