De Grote Clubactie komt er weer aan!

2 september 2020 18:15

Nog twee weken en dan start de Grote Clubactie weer! Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen.

Dit jaar zetten we ons in voor de jeugdafdeling van onze vereniging. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat. We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Wil je loten kopen? Dat kan dit jaar via een speciale actiepagina en een automatische incasso. Ook kun je op speciale actiedagen loten kopen aan de poort van het sportpark.

Grote Clubactie