Nauta Interim in Energie verwelkomt als nieuwe sponsor

17 september 2020 13:15

Sneek Wit Zwart kan Nauta Interim in Energie verwelkomen als nieuwe sponsor. Het beeldmerk van de organisatie van oud-eerste elftal keeper Herald Nauta prijkt op de inspeelshirts bij VR1 en sinds kort ook langs het hoofdveld van de vereniging.

Nauta Interim richt zich op business-, transitie- en projectmanagement binnen energie-gerelateerde vraagstukken en -projecten. Vanwege de grote passie en interesse van Nauta Interim in de energietechniek en de dynamiek die de energietransitie teweeg zal brengen, wil deze organisatie graag haar kennis en ervaring inzetten voor de energiesector.

We zijn als vereniging erg blij met deze ondersteuning en trots om opnieuw een mooi Sneker bedrijf aan het sponsorenoverzicht te mogen toevoegen. Welkom!

Nauta Interim in Energie Sponsoring