Speedbooks verlengt sponsorovereenkomst met Sneek Wit Zwart

6 oktober 2020 9:00

Sneek Wit Zwart en Speedbooks maken langs deze weg bekend dat de sponsorovereenkomst tussen beide partijen opnieuw is verlengd. De vereniging is Speedbooks zeer erkentelijk voor de steun die het van het Feanster bedrijf mag ontvangen en is trots de logo’s van deze toonaangevende partij ook de komende seizoenen een plek te mogen bieden langs het hoofdveld.

Speedbooks rapportagesoftware verwerkt alle cijfers uit boekhoudprogramma’s tot overzichtelijke dashboards en overzichtelijke rapportages die precies aangeven hoe elk onderdeel van een  organisatie presteert. Complexe spreadsheets, handmatige rapportages, gemiste kansen of dure jaarrekeningen zijn daarmee verleden tijd! Klanten hebben altijd en overal actueel inzicht in al hun financiële gegevens op desktop en op uw mobiel!

Speedbooks Sponsoring