Grote Clubactie-nieuws #1: voorzitter koopt eerste loten!

25 september 2020 9:30

In de rubriek ‘Grote Clubactie-nieuws’ blikken we terug op de bijzondere momenten die er tijdens de Grote Clubactie 2020 plaats vinden. Deze week: de eerste loten zijn verkocht!

Afgelopen zaterdag ging de Grote Clubactie van start en meteen al zijn veel van onze jeugdleden druk aan de slag gegaan met het verkopen van loten. Voorzitter Frank Slob kocht de eerste loten in de bestuurskamer en hoopt op een mooie opbrengst voor de vereniging.

Alle jeugdbegeleiders kunnen de verkoopboekjes ophalen in de bestuurskamer en daarna kunnen de spelers en speelsters direct aan de slag! Heeft jouw leider of trainer nog geen boekjes uitgedeeld? Ohjee! Vraag hem of haar dan snel, zodat ook jouw team in actie kan komen. De opbrengst van de Grote Clubactie komt namelijk weer ten goede aan jullie zelf: de jeugdafdeling van onze vereniging.

Wil je nu direct loten kopen? Dat kan ook online!

Grote Clubactie