Novemberfest SWZ Boso Sneek - 13 november 2015

4 november 2015 21:45

Zoals de meeste leden en vrijwilligers van SWZ Boso Sneek onderhand weten zal er op vrijdag 13 november 2015 een verlaat oktoberfest (Novemberfest) plaatsvinden in de kantine. Uiteraard verwachten we dat de kantine afgeladen vol komt te zitten en we er samen een geslaagd feest van maken!

De kantine zal ingericht worden met authentieke biertafels met banken voor 8 personen, deze zijn van tevoren te reserveren voor een totaalbedrag van € 60,--. Voor dit bedrag "koop" je niet alleen de tafel maar krijg je ook 8 pullen gevuld met bier en een flinke schaal met bratwurst. Dus voor slechts € 7,50 per persoon trap je de avond goed af!

De pul is van plastic en dient hergebruikt te worden, deze mag na afloop meegenomen worden. Losse pullen kunnen aan de bar gekocht worden voor € 5,-- incl. bier, een pul bijvullen kost slechts € 3,--.

Vanuit Beieren komt een heuse Duitse DJ die de avond gaat vullen met schlager-, apres-ski- en feestmuziek. Halverwege de avond zal tevens het draaiend rad weer in actie komen en zullen er spetterende prijzen te winnen zijn!

Uiteraard verwachten we iedereen verkleed te verwelkomen in de kantine, het meest originele kostuum word uiteraard beloond met een gepaste prijs!

Inmiddels zijn er 4 tafels "verkocht", we hopen minimaal nog 6 te verkopen om de kantine gezellig vol te krijgen! Iedereen kan via dit e-mailadres een tafel reserveren, de betaling zal dan op de avond zelf geschiedden. Omdat we het e.e.a. dienen voor te bereiden graag voor dinsdag 10 november 2015 reserveren!

Alvast bedankt voor de reservering en tot op het feest!

Met vriendelijke groet,

Feestcommissie SWZ Boso Sneek 1
(Thijs Goes, Freerk de Jong, Kevin Huitema & Age Hains Boersma)

(zie ook https://www.facebook.com/events/899738716781603/)