Taart voor landskampioenen

11 oktober 2020 19:45

Het is dit jaar 50 jaar geleden dat de vv Sneek geschiedenis schreef door algeheel landskampioen bij de amateurs te worden. Geen enkele Friese ploeg heeft dit kunststukje daarna nog kunnen herhalen.

Om deze mijlpaal te herdenken stond een bijeenkomst gepland voor de spelers van toen, maar door de Corona maatregelen hebben we dit helaas tot twee keer toe moeten annuleren.

We wilden dit niet ongemerkt voorbij laten gaan en dus hebben we dit weekend een heerlijke slagroomtaart, gemaakt door bakkerij Haaksma, langsgebracht.

Een mooi begeleidend schrijven van het bestuur was bijgevoegd en de bestuursleden van de Club van 100 hebben de taarten rondgebracht. Het gebaar werd bijzonder gewaardeerd zo merkten we aan elke deur!

Op de foto’s zijn een aantal van de ontvangers vastgelegd.

Harry Koenen, Loet Boot, Piet Jasper, Anno Abma, Johnny Veluwenkamp, Truus Abma (weduwe van Joop Abma), Hendrik Feenstra.

Club van 100

Jan Jansen