Even voorstellen: Geert-Jan, onze nieuwe wedstrijdsecretaris

15 oktober 2020 11:15

Met ingang van deze week heeft onze vereniging een nieuwe wedstrijdsecretaris voor zowel de senioren- als de jeugdafdeling. We zijn enorm blij dat Geert-Jan Feenstra deze functie op zich wil nemen en wensen hem daarbij heel veel plezier in succes. Hieronder stelt onze nieuwe wedstrijdsecretaris zich kort voor.

Mijn naam is Geert-Jan Feenstra en word deze week 51 jaar. Inmiddels ben ik 45 jaar onafgebroken lid van Sneek Wit Zwart. De clubliefde is er met de paplepel ingegoten, mijn moeder heeft in het bestuur van de donatrices gezeten en daarnaast heeft ze ruim 25 jaar onderdeel uitgemaakt van de schoonmaakploeg binnen onze vereniging.

Mijn vader heeft vele jaren onder de lat gestaan binnen de hoofdmacht en was de doelman in 1970, toen onze club algeheel kampioen is geworden van zowel de zaterdag/zondag amateurs. Zelf heb ik tot mijn 36e onze club mogen vertegenwoordigen, waaronder tijdens mijn A1-periode in de landelijke jeugdcompetitie met tegenstanders als Emmen, Heracles, toenmalige P.E.C. Zwolle, Vitesse, Cambuur enz.

De afgelopen 14 jaar ben ik iedere woensdagavond nog op het mooie complex aan de Molenkrite te vinden met mijn vriendengroep van Forza Sneek 4. Een zeer hechte groep, waarbij sportiviteit, plezier en na afloop gezellig napraten voorop staat. Daarnaast ben ik in het verleden vele jaren actief geweest als jeugdleider binnen onze mooie vereniging en maak ik sinds 3 jaar onderdeel uit van de activiteiten commissie.

Recentelijk ben ik benaderd door 2 teamgenoten van Forza Sneek 4 (Robert en Almar) met de mededeling dat zij mij geschikt achten voor de functie van wedstrijdsecretaris, welke vacant zou komen. Hierop ben ik ik contact gekomen met onze huidige wedstrijdsecretaris en nieuwe voorzitter in spé Michel Rietman. Samen hebben we enkele malen het takenpakket doorlopen en werd ik steeds enthousiaster over de functie, mede daar Michel de zaken uitstekend op orde heeft.

Hierop heb ik besloten om de functie van Michel te gaan overnemen en zijn ingeslagen weg graag een vervolg te willen gaan geven. Uiteraard sta ik altijd open voor suggesties om de taken van het wedstrijdsecretariaat succesvol te mogen blijven uitvoeren.

Neem contact op:

Geert-Jan Feenstra Wedstrijdsecretaris