Start onderlinge jeugdcompetities

22 oktober 2020 21:15

Komende zaterdag, 24 oktober, starten we met de onderlinge competitie in diverse leeftijdscategorieën.

We starten zoals gebruikelijk met de jongste jeugd, de F-League, op het hoofdveld. Op veld 4 gaan vervolgens de JO8, JO9 en JO10 in mixvorm onderlinge partijtjes spelen. Hetzelfde geldt voor de JO11 en JO12.
Op het hoofdveld spelen vervolgens de JO13, JO14 en JO15 tegen elkaar, gevolgd door de JO17 en JO19 die door elkaar gaan mixen.
Tegelijkertijd strijden de meiden op veld 4 in 7 tegen 7 teams onderling tegen elkaar.  Voor de jongste jeugd is er een heuse penaltybokaal en valt daarmee een prijs te winnen. Bij de oudere jeugd organiseren we een latje-trap-competitie. Voor de exacte tijden zie bijgevoegd schema.

Wedstrijdprogramma_onderlinge_competities_Sneek_Wit_Zwart.jpg

Wedstrijdprogramma

De coronamaatregelen zijn onverminderd van kracht. Dit betekent onder andere dat:

• de kleedkamers en kantine gesloten zijn, zorg daarom voor eigen drinken en kleed je thuis al om;
  • je bent op z'n vroegst een half uur van te voren aanwezig en na je eigen wedstrijd(en) dien je het terrein weer te verlaten;
  • de leiders bij binnenkomst van het sportcomplex aan de rechterkant staan om de spelers op te vangen;
  • volwassenen en kinderen die niet aanwezig hoeven te zijn helaas geen toegang krijgen;
  • er ook deze zaterdagen poortwachters en toezichthouders (herkenbaar aan de groene hesjes) actief zullen zijn, volg hun aanwijzingen op en ga niet in discussie;
  • heb je klachten hanteer dan de regels die voor jouw leeftijdscategorie gelden:                           https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/kinderen .

Tot zaterdag en al vast heel veel plezier!