Algemene Ledenvergadering op 6 november digitaal ingehaald

23 oktober 2020 13:00

De Algemene Ledenvergadering, die oorspronkelijk gepland stond op 9 oktober, wordt op vrijdagavond 6 november digitaal ingehaald.

Leden die bij deze Algemene Ledenvergadering aanwezig willen zijn, dienen zich aan te melden voor toegang tot de videoconferentie. Dat kan door een e-mail te sturen aan [email protected], tot uiterlijk een dag voor aanvang van de vergadering.

De agenda van de vergadering is ongewijzigd en is hier te vinden in de oorspronkelijke uitnodiging. In de vergadering komen alle punten aan de orde en zal een besluit worden genomen over de manier waarop besluitvorming over de verschuiving van de prestatiefocus van zondag naar zaterdag kan plaatsvinden. De vergadering begint om 20.30 uur.

Leden met vragen over de geagendeerde punten kunnen terecht op bovenstaand e-mailadres. In de week voorafgaand aan de vergadering ontvangen de aanwezige leden een e-mail met daarin de link naar de digitale bijeenkomst.

Leden die bezwaar hebben tegen deze elektronische wijze van vergaderen wordt gevraagd deze bezwaren schriftelijk en onderbouwd toe te sturen aan het Secretariaat via [email protected] of toe te sturen aan VV Sneek Wit Zwart t.a.v. Secretariaat, Postbus 311, 8600AH te Sneek. Zorg ervoor dat deze stukken voor aanvang van de vergadering in het bezit zijn van het Secretariaat.

Het verenigingsbestuur volgt met deze aankondiging en vergadervorm de aanwijzingen van NOC*NSF, zoals toegelicht in het document ‘Handreiking Algemene Vergadering in Corona-tijd’. De besluiten van deze vergadering zijn rechtsgeldig, zoals verder toegelicht in de ‘Tijdelijke wet COVID-19 Justitie en Veiligheid’ en gepubliceerd in het Staatsblad van het Koninkrijk der Nederlanden, uitgave 2020 - 124.

Algemene Ledenvergadering