Grote Clubactie-nieuws #4: inleveren voor 25 november

8 november 2020 12:30

Ondanks het stilleggen van de competitie is de Grote Club Actie nog steeds actief. Iedereen kan nog steeds loten verkopen, want we hebben nog wel even de tijd, maar voor je het weet is het te laat. De verkoopboekjes dienen namelijk voor 25 november 2020 ingeleverd te worden.

Waar kan ik de boekjes inleveren?

De afgelopen weken kregen we vaak de deze vraag. Normaal gesproken werden boekjes ingeleverd in de doos in de kantine, maar iedereen weet dat deze nu niet open is. Daarom kunnen de verkoopboekjes ingeleverd worden in de brievenbus die aan het 1e hek hangt bij het sportpark.

Tot wanneer kunnen de boekjes ingeleverd worden?

Zoals eerder in dit artikel al genoemd, dienen de boekjes voor 25 november 2020 ingeleverd te zijn. Dan hebben wij nog even de tijd om de administratie te regelen.

Meer vragen?

Als er nog meer vragen zijn dan kun je altijd een mailtje sturen naar [email protected]. Ook kun je bij je leider of coördinator terecht.

Momenteel hebben we al een mooi aantal loten verkocht met z’n allen. Toch zijn er maar een kleine hoeveelheid boekjes ingeleverd. Doe nog even je best zodat we met een mooi bedrag de actie af kunnen sluiten!

Wil je nu direct loten kopen? Dat kan ook online!

Grote Clubactie