Onderlinge jeugdcompetities Sneek Wit Zwart krijgen vervolg

18 november 2020 18:45

Vanwege het grote succes van de onderlinge wedstrijden op de zaterdagen blijven we deze voor de jeugd organiseren tot aan de winterstop.

In grote lijnen verandert er voor de jongste jeugd (t/m JO12) niets. Eventuele veranderingen qua indeling of tijden worden via de team-apps gecommuniceerd. Ook deze zaterdagen doen we graag weer een beroep op jullie als leider, spelbegeleider, scheidsrechter, grensrechter en, onlosmakelijk met deze periode verbonden, als poortwachter. De regels met betrekking tot Corona blijven onveranderd.

Blijf gezond en graag tot zaterdag!

P.S. een keertje vrijblijvend mee trainen of lid worden? Ook dat blijft in deze periode gewoon mogelijk. Meld je dan aan via de ledenadministratie.