Grote Clubactie-nieuws #5: inleveren uiterlijk a.s. zaterdag

26 november 2020 14:00

Aan alles komt een eind en zo ook aan de Grote Clubactie van het jaar 2020. Het is goed om te zien dat, ondanks de tijden van geen wedstrijden, iedereen in grote getalen loten heeft verkocht. Of het nu online is geweest of via het verkoopboekje, iedereen is druk bezig geweest en dat gaat wederom een mooie opbrengst opleveren.

Voor iedereen die het boekje nog niet heeft ingeleverd, het maakt niet uit of er iets in staat of dat ie leeg is, is er nog de mogelijkheid om dit tot en met zaterdag aanstaande te doen.

Waar? Graag in de groene brievenbus voor bij het eerste hek bij ons sportpark.

Tot? Uiterlijk zaterdag 28 november 2020

Wie? Iedereen die nog een boekje thuis heeft liggen

Online gaat de verkoop overigens nog wel door. Tot en met 30 november 2020 kan er online nog loten gekocht worden. Dus heb je nog geen loten gekocht, doe dit dan meteen!

Grote Clubactie