Surprise! SWZ Online Nieuwjaarsbingo op 8 januari

5 december 2020 8:45

Bingoliefhebbers opgelet! De Online Bingo van Sneek Wit Zwart, mede mogelijk gemaakt door de Club van 100, keert terug van (even) weggeweest! Op vrijdag 8 januari kan de bingomachine weer van stal en wordt de SWZ Online Nieuwjaarsbingo georganiseerd.

Net als bij de voorgaande twee edities kan iedereen die dat wil online bingokaarten kopen. Daarmee steun je de vereniging tijdens de coronacrisis. De club heeft veel inkomsten zien wegvallen, onder meer door dat er geen competitiewedstrijden meer gespeeld kunnen worden en de kantine noodgedwongen gesloten moet blijven.

De bingokaarten worden in de week voor 8 januari per e-mail toegezonden. Via de livestream maakt ons vaste presentatie duo Feenstra/Douwes de winnende bingogetallen bekend. Uiteraard is ook de notaris weer van de partij. De SWZ Online Nieuwjaarsbingo kent, net als de vorige editie, een kindervariant. De kinderbingo begint om 17.30 uur. Het klapstuk, de Nieuwjaarsbingo, begint om 20.00 uur. De prijzen zijn weer mega en er staan weer een aantal surprise-optredens gepland.

Loten voor de SWZ Online Nieuwjaarsbingo zijn vanaf maandag 7 december, 16.00 uur te koop via www.vvsneekwitzwart.nl/bingo. De volledige opbrengst komt ten goede aan de vereniging. Beleef een ouderwets gezellige avondje ‘Sneekveld’, speel mee, maak kans op topprijzen en steun de club!

Bingo Corona Corona-bingo Nieuwjaarsbingo